Dimineata la munte

Buna dimineata dragii mei! Ce poate fi mai frumos decat o dimineata ploioasa la munte, aer curat si o cafea impreuna cu iubitul. Este minunat sa imi incep dimineata in stilul asta, sa ma bucur de un peisaj superb si sa stau intr-o cabana faina.

Featured image

Featured image

Calatoriile vor ramane pentru mine intotdeauna slabiciunea mea. Imi place sa explorez de fiecare data altceva. Bineinteles ca s-a mai intamplat sa merg si de doua ori in acelasi loc din cauza anumitor conjuncturi, dar nu-i problema, imi promit ca o sa recuperez. Acum ma aflu la Cabana Vanatorilor din Predeal, unde atmosfera este frumoasa, doar ca am nimerit o seara extra-zgomotoasa, iar somnul meu a fost pe reprize. In afara de acest impediment, pot spune ca de la Cabana Vanatorilor, privelistea este uimitoare, camerele arata bine si mancarea este buna.

Voi ce faceti in aceasta duminica?

Zi frumoasa!

Featured image

Featured image

Featured image

Cu mult drag, Evafashion

Leave a Reply

