De unde fac shopping

Ca orice femeie pasionata de shopping, in fiecare zi doresc altceva, indiferent de cate articole vestimentare detin. Obisnuiesc sa imi achizitionez majoritatea hainelor de aici. Intr-o zi am fost suprinsa placut sa primesc doua articole vestimentare de la Orsay. Un brand dedicat femeilor pasionate de moda, creative, dar si celor care intreprind o afacere.

Image Recomandate
Port aici: Pulover Orsay, Fular-Guler-dublu Orsay

Am descoperit recent pe pagina lor de facebook un concurs super captivant. Orsay te trimite la Paris impreuna cu trei prietene. Tot ce trebuie sa faci este sa iti creezi propria imagine a toamnei in aplicatia de concurs si sa compui un numar nelimitat de tinute. Termenul limita este pana la data de 18.10.2015. Pentru mai multe detalii intrati pe urmatorul link. Eu mi-am incercat norocul, de ce sa nu faceti si voi la fel. Asadar, nu ezitati, si participati la acest concurs, nu se stie niciodata de unde apar surprizele.

Featured image
Imagine preluata de pe: http://www.orsay.com

Featured image

Zi frumoasa!

Leave a Reply

