Apa ma energizeaza

Am fost provocata astazi de niste prieteni, sa spun in ce situatie mi-a dat apa putere. Cu totii stim ca este bine sa consumam cei 2 litri pe zi, dar nu toti respectam aceasta regula. Ei bine, recunosc ca mi-am impus sa fac mai multa miscare, ca sa am si un motiv in plus de a consuma cei 2 litri de apa.

Featured image

Acum sa trecem la ce am spus la inceput, si sa va povestec patania, care m-a facut sa zic: apa chiar imi da putere. Eram pe stadion, ce credeti, imi propusesem in ziua cu pricina sa dau 10 ture de teren. Carevasazica, dupa primele cinci, deja eram extenuata, iar gafa cea mai mare, ghiciti care a fost? Uitasem ca nu mi-am luat apa cu mine. Culmea, nici nu aveam de unde sa imi cumpar la momentul respectiv. Mi-am zis in gand, ce ma fac eu acum? De unde fac rost sa beau apa? Adevarul e ca simteam ca lesin, nu alta. Intamplator sau la voia sortii, un antrenor a venit la mine si mi-a oferit o sticla cu apa. Deja eram alt om, norocul a fost de partea mea.

De atunci, mi-a fost ca o lectie de viata, si oriunde ma duc nu imi lipseste apa din geanta. Nu mai spun, ca la mine in casa mi-am procurat un PURIFICATOR.

Featured image

Purificatorul este un aparat asemanator unui watercooler care asigura atat apa rece, cat si fierbinte si kit-ul de filtrare a apei , care se monteaza usor sub chiuveta. Ce-mi place mie la el, este faptul ca apa devine mai curata, de consumat si tocmai buna pentru a gati. Sunt mandra de achizitia facuta.

Featured image

Dragilor, s-a intamplat sa treceti si voi prin experiente asemanatoare? Sunt curioasa sa aflu si de la voi, cand apa v-a dat cu adevarat putere.

Featured image

Sursa poze:http://lafantana.ro

Zi faina sa aveti, si inca ceva, nu uitati sa beti apa!

Leave a Reply

