Primul meu telefon mobil

Ooo, da …poveste lunga cu primul meu telefon mobil. Tin minte ca eram in clasa a IX-a, cand am avut primul meu telefon. Am fost foarte entuziasmata de acel telefon, il primisem cadou de la matusa mea din Germania, un Motorola mic cu clapeta, negru, fara nici o functie pe el, deloc sofisticat, dar chiar si asa, eu eram super fericita.

Featured image

Imagine preluata de pe:www.marketonline.ro

Fiindca am fost provocata de catre Computer Blog ,sa povestesc cum a fost primul meu telefon mobil, o sa va zic partea cea mai interesanta, pe care nu o voi uita niciodata in legatura cu acesta.

In liceu aveam un prof mai mult decat autoritar,preda fizica, iar fata lui spunea totul. Ce sa mai, nu avea nimeni curaj sa comenteze la ora lui. Profu’ avea obsesie pe telefoane, sa nu cumva sa le tinem deschise, nici macar sa vibreze. De teama de a nu ma prinde cu telefonul deschis, il verificam in pauza , inainte de ora lui, de n ori, sa vad daca este sigur inchis. Aveam obsesiile mele, cred ca m-a lasat cu sechele proful asta. Si de la atatea verificari, telefonul meu drag si scump a ajuns sa se sparga.

Bineinteles, am fost atat de suparata, vina era din start data pe proful de fizica. De ciuda, timp de o luna am tras chiulul la ora de fizica, pana m-am resemnat cu ideea, ca asta este, o sa am eu alt telefon…

Bucuria primului telefon primit nu o sa o uit niciodata. Un obiect banal pentru 2015, dar care la acea vreme a insemnat mult pentru mine. Lucrurile simple, daruite din inima, de la oameni dragi nu au termen de comparatie.

Acum, dragilor, va las pe voi sa imi povestiti despre primul vostru telefon mobil.

Va pup!

Leave a Reply

