My favorite frappe at E3 By Entourage

Cand vine vorba despre iesirile in oras, intotdeauna prefer localurile primitoare, calduroase, decat cluburi sau alte chestii.

De curand am iesit intr-un loc foarte interesant din punctul meu de vedere. Mi-l recomandase o prietena, si am zis hai sa vad cum este acolo. Este vorba despre E3 by Entourage de pe calea Floreasca. Un restaurant cu servicii calitative, mancarea este de admirat, iar personalul foarte atent cu clientii.

Pe timp de vara, cand este terasa deschisa, iti ofera un mediu placut de a iesi cu prietenii. Terasa are un design atat de placut, incat nu-ti mai vine sa pleci de acolo, exact pe gustul meu este.

Featured image

Imagine preluata de pe: http://www.yumstops.com

Diversitatea meniului iarasi este un punct forte la E 3 by Entourage, deoarece ai de unde sa iti alegi. Ceea ce mi-a placut acolo, a fost sa beau Frappe-ul  meu preferat cu aroma de caramel, absolut un deliciu.

Featured image

Dupa o zi de la birou sau de oriunde, este o oaza de relaxare sa ajungeti in acest loc minunat. Starea noastra de spirit se schimba instant. Devii mai relaxat fara sa iti dai seama si te face sa uiti de agitatia urbana.

Astept un feedback despre E3 by Entourage pentru cei care deja au fost acolo, si mai vreau sa imi recomandati primele trei localuri, unde v-ati simtit perfect in Bucuresti.

Leave a Reply

