Hai sa ne uitam la film!

In dimineata asta mi-am pus urmatoarea intrebare: Se mai uita cineva la televizor? Curios este, sa aflu daca mai sunt oameni dornici de televiziune. Pe mine ma apuca dragul de a ma uita la TV, cand prind cate un film bun, si nici ca nu mai plec de acolo.

Featured image

Mi-am creat un slogan in sensul asta: “Lungeste-te la distractie cat vrei tu”, atata timp cat imi place ceea ce vad, si confortul trebuie sa fie pe masura. Prefer sa vad filmele de pe canapea, ca sa ma simt in largul meu.

Am uitat sa va mai spun ceva, filmul ca sa fie terminat, nu are “gust”, daca nu am si ceva dulce pe langa mine, de preferat ciocolata. Prietena mea cea mai buna. Ha ha!

Vestile bune se zice ca apar de la prima ora, si ce crezi, Upc Romania da startul unei campanii care are la baza o promotie de toamna, cu oferte speciale.

Cu alte cuvinte, daca achizitionezi in perioada promotionala Pachetul Plus sau Pachetul Super, beneficiezi de 50% reducere timp de 3 luni si un cadou la alegere. Aveti posibilitatea de a alege intre un pachet de actualizare cinema sau 500 Mbps Internet gratuit.

Acum, ca v-am dat vesti bune, spuneti-mi cum va place sa va uiati la Tv.Ce canale vizionati si ce preferinte aveti in zona de confort? Va lungiti la distractie pana noaptea tarziu?

Zi frumoasa!

Leave a Reply

