Viata-i mai frumoasa cu aroma de cafea

Ce poate fi mai frumos dimineata, decat sa te trezesti cu aroma unei cafele? Eu zic ca acest gust este incomparabil.

Featured image

Iubesc diminetile pentru aceasta aroma minunata de cafea. Ma simt alt om, capat mai multa energie, iar entuziasmul meu se mareste. Savoarea ca sa fie savoare, sunt de parere ca ar tebui sa bem cafeaua in doi. Deja se schimba macazul, atmosfera este una si mai si. Ador zilele cand cafeaua este preparata de iubitul meu, ma simt mai bine si mai rasfatata.

Preferata  mea este cea cu lapte, ii mai scade din tarie, si este potrivita gustului meu, dar o cafea de calitate iese in evidenta prin modul in care o prepari. Ce-i interesant pentru consumatori, faptul ca magazinul MarketOnline.ro ne ofera posibilitatea sa ne comandam cafetiera Arzum la reduceri substantiale.

Featured image

Aceasta cafetiera isi face treaba prin functiile pe care le are, practic ne intoarcem la traditia cafelei turcesti de altadata, iar gustul este intens, si nici nu mai avem nevoie sa folosim ibricul. Ah, referitor la ibric, numai eu stiu de cate ori a trebuit sa spal aragazul, dandu-mi cafeaua pe foc. Sunt sigura ca si voi va doriti aceasta cafetiera. Practica si usor de folosit.

Pe langa cafetiera  despre care v-am vorbit, in caz de va place sa va uitati dupa promotii cafetiere, cu siguranta veti gasi una pe gustul vostru.

Sentimentul cel mai frumos in legatura cu cafeaua, l-am avut intr-un an, cand eram la mare, iar dimineata mi-am propus sa vad rasaritul, si o prietena de a mea mi-a comandat o cafea turceasca fara ca eu sa stiu, gestul ei m-a impresionat mult, iar eu nu puteam sa nu ma revansez cu o surpriza, seara am fost la concertul ei preferat.

Featured image

Minunat este, ca de la o simpla cafea, se gasesc multe amintiri in viata noastra, de la simpa invitatie: mergi la o cafea, pana la cafeaua de la rasarit.

Mi-ar placea sa imi spuneti ce amintiri v-au trezit cafelele de dimineata sau din oricare moment al zilei.

Seara frumoasa!

Featured imageAcest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

One thought on “Viata-i mai frumoasa cu aroma de cafea

Leave a Reply

