Secretul parului meu frumos

Intotdeauna mi-am iubit parul meu ondulat. Desi, femeile cu parul ondulat il vor drept si invers, la mine nu este asa. Sunt multumita cum m-a inzestrat mama natura. Este usor de aranjat, iar cand ma grabesc, in maxim 5 minute este rezolvat cu niste spuma. Am fost la un eveniment de beauty, unde a trebuit sa fac o schimbare de look, dar nu radicala, mai exact de nuanta, pe care se punea accent coafura.

Featured image

Pot sa va spun doar atat, de la 7 dimineata pana la 3 la pranz am fost chinuita de oamenii de acolo, care au folosit un ondulator, chipurile, treabuia luata suvita cu suvita in parte, pentru coafura cu tematica boho-chic. Pana si hair-stylistii erau epuizati, au ajuns sa lucreze cu randul. In fine, o experienta peste care am trecut.

Featured image

Oful meu este ca imi cade parul din ce in ce mai des, dar cum imi place sa gasesc solutii pentru orice, evident ca am depistat niste produse romanesti de calitate, mai exact Gerovital Tratament Expert Anticadere.

Pentru a avea un par frumos si sanatos, folosesc la fiecare spalare o masca de par nutritiva, care sa imi tina parul la distanta de factorii nocivi. Raportul calitate-pret pentru masca nutritiva Gerovital Expert, pot spune ca isi merita toti banii.

Featured image

Ma declar foarte multumita de rezultatele produselor mentionate, tocmai din acest motiv le urmaresc si pe facebook. Vreau sa fiu la curent cu noutatile, sa nu cumva sa pierd vreun detaliu.

Acum este randul vostru sa imi spuneti cat de mult conteaza un par ingrijit.

Seara minunata!

Featured image

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

One thought on “Secretul parului meu frumos

Leave a Reply

