Despre epilarea cu ceara

Dragelor, stiu ca de mult timp ne framanta acest subiect, pe care il analizam si reanalizam pe toate partile. Epilarea a devenit o controversa in lumea femeilor, chiar si a barbatilor, dar focusul ramane tot pe partea feminina. Stiu ca o parte dintre voi, obsinuiti sa va epilati cu lama sau cu crema de epilat, fie alte metode, deoarece nu suportati sa asteptati  cresterea firului de par, fie din comoditate, costurile sunt mai mici, in comparatie cu epilatul cu ceara la salon, dar nu si rezultatele sunt aceleasi. Acasa, daca folosesti lama, rezultatul este unul pe termen scurt, iar pielea ramane aspra, in schimb,la salon, chipurile, majoritatea femeilor spun ca le rezista in jur 3 saptamani, iar pielea este mult mai catifelata.

Ce sa spun, eu sunt un caz nefericit din acest punct de vedere, de prin liceu numai cu ceara obisnuiesc sa ma fac, doar ca nu imi rezista pe cat as vrea eu. Explicatia este ca am 2 timpi de crestere, iar dupa maxim o saptamana, sunt debusolata. Am incercat toate variantele posibile si imposibile, gomaje peste gomaje inainte de epilat, fara crema de corp cu o zi inainte de mers la epilat si alte minunatii, tot in zadar. Cand mi s-a pus pata pe rochia mea sexy din dulap, cum sa fac cu firele alea de par, care-mi dau batai de cap si simt ca mi se ridica tensiunea, nu alta.

Intr-una din zile m-am gandit sa solutionez cumva acest impediment, si am zis ca ar fi bine sa imi achizitionez niste kituri pentru epilat ca sa le utilizez acasa. Si uite asa, fac retusuri dupa retusuri, ca pielea mea sa se mentina mai mult timp fara enervantele fire de par, in asa fel incat sa port rochia pe care mi-o doresc.

Featured image

Intotdeauna am favorizat mierea, asadar si cartusele mele contin ceara cu miere naturala. Lasa un aspect placut pielii, si ma face sa ma simt frumoasa si fresh in acelasi timp.

Cam asa duc eu lupta impotriva firelor de par, dar frumusetea cere sacrificii, si trebuie sa ma conformez. Acum va las pe voi sa imi spuneti, daca treceti prin situatii similare si cum o scoateti la capat cu epilarea, poate imi vindeti cateva ponturi, ca pielea mea sa arate mereu proaspat epilata.

Featured image

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

3 thoughts on “Despre epilarea cu ceara

  1. Buna…sunt convinsa ca aproate toate trecem prin asa ceva. Eu am incercat toate variantele din cauza parului meu insuportabil, care imi creste foarte repede, iar asta inseamna ca la o saptamana trebuie sa il elimin.
    Dar m-am oprit la epilatorul meu preferat cu 40 de pensete, de la Braun Silk epil, cu ajutorul lui imi pastrez pielea catifelata si astfel am eliminat si problema firelor inestetice de sub piele, care uneori se si infectau!
    Ceara pt mine a fost un calvar, in afara de durerea provocata, imi irita si pielea foarte tare si imi ramaneau multe fire sub piele plus ca in urma unui simplu calcul mi.am dat seama ca si partea financiara avea de suferit! Chiar daca platesti mai multi banuti o data, merita pe de plin. Il recomand din suflet si sper sa il incercati!

    Like

Leave a Reply

