Mercedes-Benz-Provocarea zilei

Am fost provocata de o prietena, sa vorbesc despre ce masina mi-ar placea sa-mi cumpar, daca as dispune de resurse financiare solide. Astazi a venit vremea sa raspund provocarii. Empatia pe care o port asupra marcii Merces-Benz este incomparabila. Apreciez foarte mult luxul, probabil mi se trage din cauza zodiei, taurii tot timpul au o atractie asupra rafinamentului, cam asa sunt si eu.

Featured image

Sursa foto: http://www.fashioninstallation.com

Sa va zic de ce m-am indragostit de aceasta marca. In primul rand, designul pe care il confera, nu are cum sa nu te marcheze. In al doilea rand, confortul si siguranta acestei marci este de-a dreptul ireprosabila. Nu ai ce defecte sa-i gasesti, este perfecta atat pe interior, cat si pe exterior.

Modelul pe care mi s-a pus pata face parte din clasa S, mai exact Mercedes Benz S 350 cu tehnologie blueTEC, care are rolul de a reduce consumul de carburant si asupra mediului inconjurator.

Featured image

Sursa foto: http://www.autocar.co.uk

Este pur si simplu fascinant, nu mi-as mai lua ochii de la el. Fiind atat de versatil, imi confera siguranta si ma face sa ma simt mult mai increzatoare. Ce mi-a atras atentia in mod special la acesta masina, este ca atunci cand deschizi portiera, se opreste exact acolo unde o lasi, iar senzorii de parcare, 12 la numar, 6 pe fata si 6 pe spate, ofera ajutor parcarii laterale.

Faptul ca este spatioasa, creeaza un confort si pasagerilor din spate, il pot numi confort de V.I.P.

Pe langa aceste detalii, aceasta masina are un rol extraordinar in prevenirea accidentelor, te anunta din timp in caz de accident, mai exact, franeaza inaintea ta. Nu numai in cazul accidentelor, chiar si atunci cand un pieton trece neregulamentar incepe sa franeze.

Pe mine a reusit sa ma impresioneze la superlativ absolut prin tehnologia avansata de care da dovada.Featured image

Featured image

Sursa foto: http://www.newyorkgirlstyle.com

Deja imi imaginez ce shooting ar iesi cu aceasta limuzina. O pot numi bijuteria mea preferata. Sunt sigura ca si a voastra.

Featured image

Leave a Reply

