Ceasul- accesoriul meu de baza

Iubiti ceasurile? Eu le indragesc foarte tare. Am pus pasiune pentru ele. Ceasul pentru mine reprezinta accesoriul cel mai de efect. Imi completeaza tinuta, ii da un plus de notorietate si il apreciez precum o bijuterie.

Indiferent de locul in care ma aflu, daca nu am ceas la mana, nu ma simt confortabil, simt ca lipseste ceva la mine. Mi-am facut un obicei prin a purta ceas la mana, pe care nu pot sa mi-l mai scot din minte, altfel ma consider stinghera.

Pentru ca suntem intr-o continua evolutie, mai nou am dat de un ceas inteligent Evolio ,care este mai mult decat unul obisnuit, ci este si un gadget totodata, care imbunatateste experienta noastra in domeniul comunicarii, a mesajelor, dar si a convorbirilor telefonice prin intermediul ecranului tactil  de 1.22″ FQVGA 240*204 pixeli.

Acest ceas mi-a facut cu ochiul din prima, fiind elegant, sofisticat si cu finisaje premium. Ce iti poti dori mai mult de atat!

De fapt, iti poti dori mai mult de atat de la el, pentru ca isi permite si vine cu niste functii unice. Functiile smart de care beneficiaza acesta sunt foarte interesante. Cand am auzit ca imi poate prezenta parametri importanti pentru o viata sanatoasa, deja m-a lasat fara cuvinte. Imi place sa am un stil de viata activ, iar EvolioXWatch rezoneaza cu cerintele mele.

Featured image

Una dintre cerintele mele este sa imi masoare pasii si caloriile pe care le-am consumat, iar el dispune de aceste functii. Asa imi tin silueta sub control.

O alta cerinta pe care pun focus asupra acestui gadget, este sa imi pot alege ecranul si tema preferata. Are in dotare si aceste aspecte. Evolio X Watch dispune de 9 variante, iar ca un plus, i se poate schimba si cureaua. Deci, clar este un must have.

Versatilitatea lui iese in evidenta prin felul in care se poate conecta la orice smartphone, indiferent de ce sistem de operare foloseste, IOS sau Android. Autonomia acestui gadget functioneaza de la 2 pana la 5 zile.

Sunt de parere ca ceasurile nu se vor demoda niciodata, dimpotriva aceste iti acorda prestanta, si mai nou, prin tehnologia de care beneficieaza, ne ajuta sa fim la curent cu tot ce se petrece in jurul nostru.

Voi puneti pret pe calitatea ceasului vostru? Cata importanta ii acordati?

Zi frumoasa!

Sursa foto: http://www.androidro.ro

Leave a Reply

