I have nothing to wear

Vorbeam si intr-o postare anterioara, cat de cool ar fi sa personalizez tricourile tuturor invitatilor, a  unui prieten bun la o petrecere. Iata, zilele trecute am avut surpriza de a primi un tricou personalizat din partea unui magazin de tricouri. A reusit sa ma surprinda placut prin mesajul pe care mi l-a creat.

Featured image

Eva Fashion Site reprezinta numele blogului meu, se adreseaza cititorilor pasionati de moda, calatorie, dar si celor interesati de gadgeturi. Prietenii mei au avut o reactie mega spectaculoasa, gen: wow, ce tricou misto ai!

Vazandu-i ca au avut asa impact asupra tricoului meu, in mod cert vreau sa ii surprind cu niste cadouri personalizateHmm… am niste idei, de abia astept sa le pun in practica. Sigur o sa fie niste tricouri funny pentru ei.

Dincolo de treaba cu cadourile, m-am gandit sa iti sugerez un mesaj personalizat, care este general valabil tuturor femeilor. Suna cam asa: I have nothing to wear. 

Featured image

Sursa foto: Facebook Tshirts

In fiecare dimineata te confrunti cu acelasi lucru. Nu ai cu ce sa te imbraci, chiar daca dressing-ul tau este plin de haine, tu tot nu ai cu ce te imbraca la job, la petrecere, sau chiar si in parc. De facut shopping, nu se pune indoiala, intotdeauna ai nevoie de un articol nou vestimentar, doar ca haine tot nu ai.

Dragelor, mesajul acesta ni se potriveste cu desavarsire.

Astept si din partea ta sugestii cu cele mai cool mesaje, care ti se potrivesc personalitatii tale!

Kisses!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Leave a Reply

