Ador toamna

In acest anotimp ma regasesc. Imi place sa alerg printre frunze, sa privesc peisaje care mai de care mai colorate. Practic, ma inspira in tinutele mele vestimentare. Imi insufla acel vibe, acea emotie puternica de a purta haine in culori de toamna, pastelate.

Chiar astazi am iesit prin parc, ca sa ma bucur de minunata priveliste, care imi bucura sufletul. Ma face sa iubesc viata la adevarata ei valoare.

Referitor la tinutele de toamna, iubesc sa ma imbrac in nuante tari, care imi dau o stare de binedispozitie.

Desi temperaturile sunt in scadere, ne vin hainele in ajutor.  Ai posibilitatea de a-ti forma niste tinute cat mai originale si care te fac sa te simti pur si simplu minunata. In afara vestimentatiei, cel mai placut mod de a incepe o zi de toamna este sa savurezi un ceai cald intr-o locatie cu un design minimalist, care sa iti permita sa te simti confortabil. Referitor la tinuta mea de toamna, mereu am adorat aceasta geaca gri, pentru ca este calduroasa si usoara.Featured imageFeatured image

Featured image

Featured image

Featured imageImi place sa profit de culorile acestui sezon prin niste fotografii, care sa imi aminteasca toate trairile mele.

Voi cum va bucurati sufletul in aceasta toamna?

Seara minunata, dragilor!

Leave a Reply

