Thailanda is my dream

Pentru ca provocarile nu se sfarsesc niciodata, astazi sunt pusa in ipostaza de a-mi expune visul meu. Am fost intrebata ce as face cu o suma de 5000 de Euro, avand posibilitatea sa beneficiez si de rate fara dobanda. Ce poate fi mai frumos de atat? Fara doar si poate, visul meu inseamna Thailanda. Ador calatoriile, indiferent ca sunt in Romania , dar planul meu are la baza sa vizitez si in afara tarii. De ce Thailanda? O consider precum un colt de rai, care merita explorat la adevarata ei valoare. Natura exotica, insulele de care este inconjurata, cultura unica de care da dovada, imi insufla o stare de bine.

Featured imageCa sa imi duc planul la bun sfarsit, imi vine in ajutor un card de cumparaturi , mai exact cardul STAR Forte, care ma ajuta sa imi iau ceea ce imi doresc prin intemediul ratelor fara dobanda, iar ca bonus vine si cu puncte pentru fiecare achizitie facuta.

Featured image

Acest card are o diversitate de magazine din diferite domenii, de unde iti poti achizitiona orice iti doresti, peste 8000 de magazine, pentru mine este un mare avantaj, sa am de unde alege.  Eu mi-am ales deja un magazin de cumparaturi, unde pot folosi cardul de credit, chiar pentru excursia in Thailanda, consider ca AEROTRAVEL ma vor consilia cel mai bine pentru alegerea facuta.

Featured imageFeatured imageIn caz de te intereseaza si pe tine sa aplici pentru un card STAR Forte, pentru a calatori sau pentru a-ti face orice pofta doresti, il poti obtine online, lasand datele persoanele sau chiar telefonic, daca iti este mai simplu.

Zi usoara!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Leave a Reply

