Colectioneaza momente, nu zile

Sunt sigura ca la fiecare dintre noi exista momente pe care le-am repeta la nesfarsit. Este vorba despre acele momente care ti-au marcat viata in bine, in care tu simteai fericirea la adevarata ei valoare, simteai ca stii de ce traiesti, ca ai de ce sa te lupti cu viata.

Momentul pe care l-as repeta la nesfarsit este prima intalnire cu prietenul meu. Acea sclipire in ochi, imbratisarile atat de calde si cuvintele spuse intr-un fel anume, locul in care ne-am intalnit, nu se uita niciodata. Momentul acela pentru mine inseamna tot. Strangerile de mana, felul in care ne vorbeam, dorinta de a ne cunoaste, a insemnat momentul care mi-a starnit frumusete in suflet si zambet pe chip.

Featured image

Astfel de momente raman memorabile si iti lasa o aroma placuta pentru tot restul vietii, iar cand am o zi mai dificila, nu trebuie decat sa imi aduc aminte de momentul meu, ca sa imi dau curaj si pofta de a reusi tot ce mi-am propus, sa infrunt cu capul sus orice situatie.

Momentul meu nu se poate compara cu nimic altceva, deoarece acesta este unic. Tocmai din acest motiv, imi place sa ma intorc in orasul unde mi-am intalnit omul drag. Ma ajuta sa ma reinventez, sa cred ca viata este frumoasa, ca nimic nu este intamplator si ca iubirea poate schimba destinele oamenilor. In alta ordine de idei, sa-mi iau doza necesara de energie.

Featured image

Acel moment este precum un borcan de miere, care lasa un gust dulce, indiferent daca in acesta a mai ramas doar jumatate, sau chiar o lingurita. Asa este si cu clipele din viata noastra, trebuie sa ne bucuram de ele si sa ne reamintim ca sunt cele care ne fac sa fim mai buni, mai frumosi si cu un suflet deschis catre oamenii pe care ii iubim.

Dragilor, va provoc si pe voi sa impartasiti astfel de momente  din viata voastra, povestindu-mi chiar pe blog, dar vin cu o surpriza prin intermediul lui Danone, unde completand urmatorul formularai sansa de a ti se indeplini ceva frumos.

O zi plina de momente frumoase!

Leave a Reply

