Cum sa-ti reinventezi stilul vestimentar

Sunt sigura ca oricare dintre noi, avem un articol vestimentar, poate luat de cativa ani, pe care nu il mai purtam, dar am vrea totusi sa il reintroducem intr-o tinuta. Intrebarea vine in urmatorul mod: Cum te poti reinventa?

Featured image

Spre exemplu, am o geaca de piele pe care o purtam doar in tinute casual, si intr-o zi, m-am gandit, ca acea geaca se pliaza perfect si intr-o tinuta eleganta. Ei bine, chiar nu am dat deloc gres, din contra, m-am simtit de-a dreptul formidabil.

Asa ca, fetelor, nu va mai lasati influentate doar de ce purtati de obicei, mai faceti ordine prin lucruri, si o sa descoperiti in dulapul vostru o gramada de articole vestimentare nepurtate, chiar deloc.Featured image

De cate ori nu vi s-a intamplat sa va cumparati o rochie, dupa care sa ziceti ca nu va place deloc, si ca nu stiti ce a fost in mintea voastra, atunci cand ati cumparat-o. Tocmai de accea, nu va mai grabiti, atunci cand vreti sa faceti shopping. Dati-va timp, ca sa alegeti ceva care va place cu adevarat, nu doar la primul contact vizual.

Featured image

Replici de genul: mi-am luat acum un an blugii x, doar ca nu se mai poarta. Cand pleci cu o premisa de felul asta, este gandit din start gresit, fiindca nu intotdeauna trebuie sa porti doar ce este in tendinte, important este sa te simti si tu bine cu tinuta pe care o ai, si chiar sa nu iti pese daca in 2015 nu mai este la moda. Atata timp cat tie iti vine bine, restul este discutabil.

Te sfatuiesc sa acorzi mai multa importanta asupra dressingului tau, si sa nu uiti, ca intotdeauna o sa gasesti haine de care nici nu mai stiai, si iti poti forma niste tinute de invidiat.

Zi minunata!

Leave a Reply

