Cum arata un eveniment memorabil

Cand vreau sa marchez un eveniment, indiferent de natura lui, fie ca este o zi de nastere, un revelion, ca tot se apropie sarbatorile cu pasi repezi, vreau ca totul sa fie bine pus la punct, organizarea sa fie impecabila. Adica, nu ma multumesc cu jumatati de masura, atunci cand vine vorba despre evenimentele speciale din viata mea sau a celor dragi , vreau sa iasa totul ca la carte, plin de gratie. Cand spun asta, ma refer la detalii importante, precum locatia unde se va desfasura evenimentul in sine, ce fel de invitatii creez.

Imi plac cele spectaculoase, pline de culoare, care atrag atentia invitatilor, si le imprima o amintire in suflet. In acest mod, sper eu, ca nu uita de mine, si chiar mai mult, isi amintesc de fiecare data cu drag si cu zambetul pe buze.

Featured imageCa tot am pomenit despre revelion, imi doresc pentru anul acesta sa fie diferit fata de restul anilor. In pofida faptului ca temperaturile vor fi scazute, vreau sa ajung intr-o tara cu mult soare, unde daca e posibil, chiar sa ma bronzez si sa ma bucur in alt stil, sa ma bucur de alta lume. Se incadreaza in obiective pe termen scurt, dar care vreau sa le duc la bun sfarsit.

Featured image

Sursa foto: http://www.luxehotels.com

O buna prietena ma intreba unde sa-si tina ziua de nastere, Evident, ca nu acasa. I-am sugerat sa isi tina ziua intr-un mod mai  atipic, dar intrigant totodata, si anume sa faca o escapada cu gasca, la mare. Unde poti sa toastezi mai bine decat pe plaja? Niciunde. In plus, va ramane cu niste amintiri de pomina.

Featured image

Sursa foto: http://www.robinson.com

Featured image

Ma repet, cand vorbesc despre evenimente importante, imi doresc ca acestea sa nu aiba termen de comparatie, sa fie ceva care imi aduce aminte si peste zece ani. Imi doresc ca totul sa fie fastuos si atmosfera de rang inalt. Imi place sa fiu pretentioasa cand vine vorba despre momentele importante din viata mea, deoarece acestea sunt unice si trebuie tratate ca atare.

Featured image

Featured image

Sursa foto: http://www.fortevillageresort.com

Dragilor, sunt curioasa sa imi spuneti cum va marcheaza pe voi un eveniment? Pe ce puneti accent? Care sunt prioritatile voastre?

O zi cu planuri frumoase!

Leave a Reply

