Fericirea intr-o cana

Oameni dragi, cati dintre voi va incepeti dimineata prin a savura o cana mare de cafea sau de ceai pentru a va energiza intreaga zi? Sunt convinsa ca marea majoritate a facut o rutina din acest lucru. In caz de te-ai trezit cu fata la cearsaf, ideal este sa ai o cana mai vesela, personalizata, care sa te scoata din acea stare neplacuta. Am descoperit zilele trecute niste cani, care chiar m-au atras. Este vorba despre niste cani originalecare m-au starnit de-a dreptul.

Featured image

Aceasta cana cantec de dragoste ma trimite cu gandul la melodiile mele de suflet,  pe care le dau pe repeat dimineata, in timp ce imi savurez cafeaua. Cred ca este cel mai placut sentiment, sunt niste trairi care nu se pot descrie in cuvinte. Ma duce spre o lume cu suflete bune, care stiu sa aprecieze naturaletea si firescul. Sunt simtiri de neegalat.

Canile pictate mi-au atras iarasi atentia. Imi plac foarte mult, deoarece au o aura de mister si datorita faptului ca sunt hand made, ma face sa imi reamintesc de perioada copilariei.

Featured image

Aceasta cana pictata manual cu frunze de toamna mi se pare ideala pentru sezonul in care ne aflam. In zilele ploiase prefer sa imi beau ceaiul din aceasta minunata cana, iar pe langa felul in care arata, sunt foarte multumita de ea, fiinca are ca si accesorii, infuzor si capac. Deci, ideala pentru ceaiuri. Pur si simplu o ador. Are un design original care ma inspira si imi lumineaza ziua.

Featured image

Dragilor, pentru mine canile reprezinta simbolul fericirii. Sunt precum melodiile, care au rolul de a  ma destinde, ma fac sa fiu eu, sa ma detasez de tot ce se intampla in jur si sa-mi ascult sufletul si linistea.

Featured image

Sunt convinsa ca si voi va regasiti in amintiri frumoase prin canile de acasa sau de oriunde. Cana despre care urmeaza sa va povestesc este una la care tin foarte mult. Este cana daruita de omul meu drag, care de cele mai multe ori imi ofera cafeaua in ea. Deja, si aroma cafelei se schimba, iar atmosfera este plina de armonie si dragoste.

Featured image

Si aceasta cana are povestile ei pline de cuvinte frumoase, care mi-au facut diminetile insorite si sufletul meu sa fie cald. Mi-a dat momente de ragaz si increderea ca nimic nu este imposibil, atata vreme cat tu stii ca poti si ca vrei cu adevarat, orice se poate transforma in realitate.

Mi-ar placea, dragi cititori sa aud si de la voi povesti, care s-au desprins prin prisma unei cani.

Nu uitati sa credeti in voi! Va imbratisez!

Cu drag, EvaFashion

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2015.

Leave a Reply

