Esti ceea ce porti

Increderea pe care ti-o ofera tinuta purtata de tine, te face sa te simti naturala, frumoasa, curajoasa si cu mult entuziasm. In cazurile mai putin fericite, am observat ca tinuta pe care o porti, nu iti da acea relaxare, acea stima de sine. Si mi se pare si normal, daca iti iei cei mai nepotriviti pantofi, care nu sunt tocmai pentru tine, sa nu incerci sa ai pretentii asupra lor, sa te faca sa te simti confortabil.Featured image

Featured image

Featured imageTinuta mea este compusa din:Rochie Pull&Bear

Pulover Zara

Bratari H&M

– Lantisor Tiffany

Featured imageFeatured image

Featured imageDespre o rochie mulata, marimea XS, purtata de catre o femeie, a carei marime este M, absolut ii va scoate toate defectele in evidenta, pana si atitudinea ei se va schimba.

Tocmai din acest motiv, sunt de parere ca esti ceea ce porti. Fiecare dintre noi suntem supuse unor gafe vestimentare, dar este bine cand incepem sa le constientizam, si mai mult decat atat, sa aducem schimbari stilului nostru vestimentar. Realizam ca nu orice haina la moda ne avantajeaza.

Daca o vezi pe X-uleasca, mergand pe strada, intr-o mega tinuta, mai ca iti vine sa o opresti, si sa o intrebi, de unde si-a achizitionat respectiva tinuta? Si afli raspunsul, dupa care, daca stai bine cu banii, din ziua aceea te-ai dus sa iti iei si tu aceleasi lucruri. Dar, intervine o problema, in cele mai multe cazuri, unde de abia in urmatoarea zi constientizezi ca erai prea binedispusa in ziua cu pricina, si ti s-a pus pata pe tinuta femeii. Doar atat. Nimic mai mult.

Per ansamblu, aceste stari de bucurie, ne face sa luam decizii pripite chiar si la shopping. Imi aduc aminte de o isprava tare comica. Eram in mall cu o prietena, si am inceput sa dam buzna prin magazine. Ea, din start, la oricare magazin ne opream, vedea ceva care ii placea foarte mult, si era dispusa sa-si cumpere imediat. Nu stiam cum sa o mai temperez, si sa o fac sa inteleaga faptul ca un lucru luat in graba, nu este si cel mai bun rezultat pe termen lung.

In fine, zis si facut. Am topait noi prin toate magazinele, dupa care am tras linie. De data asta, mi-am determinat prietena sa faca cele mai bune alegeri. A ajuns singura la concluzia urmatoare:” Eve, ai avut dreptate cand mi-ai spus sa nu ma mai grabesc, atunci cand vreau sa-mi cumpar haine, deoarece am ajuns acasa cu cele mai potrivite tinute, si vreau sa iti multumesc ca ai avut rabdare cu mine.”Featured image

Featured image

Dragele mele, sfatul meu este sa alegeti hainele  in potrivire cu conformatia voastra, si cu mai multa atentie.

Seara faina!

One thought on “Esti ceea ce porti

  1. Ai mare dreptate, Eve. Cunosc o fata care isi cumpara haine mult prea mici. Singura chestie deranjanta este ca nu transmite ceva pozitiv, ca pare ca se chinuie pana si sa respire in hainele respective. E pacat ca gandesc astfel. Fiecare om e frumos in felul lui.

    Like

Leave a Reply

