Jazz-ul -aproape de sufletul meu

Muzica pentru mine reprezinta un munte de energie, o stare de bine. Reuseste sa ma puna pe picioare, chiar si atunci cand am o zi mai “extra” neplacuta. Da, da, muzica este precum un energizant, pentru cei care consuma asa ceva. La mine nu este cazul, eu consum direct muzica, si ma determina sa fiu pozitiva, fericita si cu multa incredere.

Featured image

Tot muzica, ne face sa ne amintim de oameni apropiati noua, de acele momente cand erai la inceput de relatie, si primeai numai melodii care-ti intrau la suflet, sau ne aminteste de locuri minunate in care am fost, si multe alte trairi.

Cert este ca aceste sunete te indeamna sa-ti asculti sufletul, sa te cunosti mai bine, sa stii ce vrei, exprima sentimente unice pentru fiecare dintre noi.

In urma cu ceva timp, am fost la niste concerte de muzica folk. Pana atunci, nu ma dadeam in vant dupa acest gen muzical, dar iata ca acele live-uri de pe scena, m-au reinventat, si m-au facut sa ascult chiar si acasa, folk.

Alte genuri muzicale, care ma inspira in ritmul meu de viata sunt jazz-ul si muzica la saxofon. Jazz-ul ma relaxeaza, ma aduce intr-o atmosfera calda, ma face sa-mi asez gandurile, ma determina sa iau deciziile corecte.

Ador sa ascult muzica jazz, la un concert in aer liber, pe plaja. Este starea mea preferata, ma regasesc per total, sunt Evelina cea optimista si fericita.

Cat despre muzica de saxofon romantica, ma aduce pe o latura emotioanala, dar incomporabila, de neegalat. Aceste genuri de muzica imi dau pofta de viata, imi aduc planuri noi, si schimbari, daca este cazul.

Dragilor, voi ce genuri de muzica ascultati pentru sufletul vostru?

Leave a Reply

