Propriul interviu

Dragilor, mi-am propus sa imi raspund la niste intrebari, pe care le consider importante in momentul de fata, dupa care si voi puteti face acelasi lucru, printr-un comentariu la mine pe blog.

1.Ce te face pe tine fericit/ fericita?

Pentu mine fericirea inseamna un cappuccino pe malul marii, o revedere cu familia, sa-mi strang nepoteii in brate, o imbratisare, vacantele spontane, cand privesc cerul, imbratisarile lungi, atunci cand ascult melodia mea preferata ,Vivo per lei.

2.In ce te regasesti cel mai bine?

In tot ce mi-am propus sa fac si am reusit sa duc la bun sfarsit, in zambetul unui copil, chiar si in jurnalul cu dorinte, care intr-o buna zi vreau sa se transforme in realitate. In sufletului omului drag, care ma surprinde cu un zambet in fiecare zi.

3.Cum definesti solidariatatea?

Teoretic, este acel ajutor reciproc dintre oameni, doar ca practic, nu este tocmai acelasi lucru. Conotatia se pierde pe drum. Nimeni nu ajuta pe nimeni fara un scop precis in spate. Asadar, solidaritatea ar putea fi comparata cu niste usi deschise, in schimb, demonstrativ, s-a dovedit de cele mai multe ori sa fie inchise.

4.Te lasi infuentat/a in luarea unei decizii importante?

Imi place sa cred ca pot fi in stare si singura, pentru a lua propriile decizii, indiferent despre ce este vorba, in caz de apar dubii, apelez cu incredere la cateva pareri din partea celor dragi mie, intr-un final tot eu spun DA sau NU.

5.Care este citatul ce te defineste cel mai bine?

“Nu lasa pe maine ce poti face astazi”.

6.Ce apreciezi la oamenii din jurul tau?

In general, apreciez oamenii care nu sunt duplicitari, am un simt foarte dezvoltat la acest capitol, si culmea ii depistez in timp scurt. In schimb, admir naturaletea lor, atunci cand se tin de cuvant, pe cei care lupta pentru visele lor pana in panzele albe. Oamenii care mai stiu sa ofere iubire fara nimic la schimb, care nu si-au pierdut simtul raspunderii. Apreciez oamenii care iubesc copiii, si cred in notiunea de familie.

7.Cum inlaturi presiunea timpului?

Din cand in cand, este ideal sa-i mai dam timpului timp, si cam asa si fac, acord importanta prioritatilor, in asa fel incat obiectivele mele sa fie atinse. In momentul in care mi-am gestionat programul pana la cele mai mici detalii, ma simt o persoana implinita.

8.Cum ti-ai defini personalitatea in 3 cuvinte?

Increzatoare, inventiva si convingatoare.

Featured image

Dragilor, astept cu nerabdare sa aflu si raspunsurile voastre asupra intrebarilor de mai sus.

Zi faina!

Leave a Reply

