Seara de la Glamour Street Fashion

Iata ca a sosit momentul sa iti povestesc despre cum a fost evenimentul de la Glamour Street Fashion Show, fiind una dintre cele 73 concurente a concursului ce a luat sfarsit.

V-am anuntat intr-un articol anterior, ca evenimentul va avea loc pe data de 4 noiembrie, doar ca acesta s-a amanat pentru 2 saptamani, din cauza incidentului petrecut in Bucuresti.

Sa incep cu inceputul, ieri am ajuns undeva in jurul orei 12:30, la Stejarii Country Club, unde s-a tinut acest concurs, bineinteles, ca am stat pentru a ne aranja atat la par, cat si pentru a ne machia, pe fiecare dintre concurente, intre timp, am mai facut cunostinta cu diferite fashioniste, bloggerite, am fost bucuroasa pentru aceasta noua experienta asimilata, prim intermediul careia  am cunoscut fete frumoase, comunicative si cu povesti care mai de care mai interesante.

Ioana Chisiu, care a fost ambasadoarea echipei mele, pot spune ca mi-a lasat o impresie foarte buna, fiind o tipa deschisa, cu zambetul la ea, si cu un optimism de nota 10. Imi doream sa o cunosc si in  afara blogului, si iata ca a venit ziua sa ne si cunoastem.

Alexandra, o prietena de a mea, pe care am cunoscut-o in cadrul unui eveniment de blogging, a venit ieri cu mine, ca sa ma sustina, si apreciez foarte mult acest lucru, tocmai de aceea, am tinut sa precizez si aici ca  ii sunt recunoscatoare. Multumesc ca mi-ai facut poze, si m-ai sustinut prin cuvintele tale articulate intr-un mod special.

In urma editiei de aseara, am adugat experiente noi in jurnalul meu, am intalnit oameni faini, am vazut tinute super glam, si m-am bucurat de o defilare pe podium.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cu alte cuvinte, a fost seara mea!

P.s. Multi pupici girls, si mi-a parut bine sa va cunosc!

Leave a Reply

