Interviu cu fashion bloggerita Ioana Chisiu

Spontana, vesela, joviala, cam asa o pot numi pe Ioana Chisiu, care este fashion bloggerpasionata de moda,interesata de frumos, iar pe langa cele mentionate, mai este si mama a 2 fetite.

Urmaresc blogul Ioanei de mult timp, iar cu ocazia evenimentului Fashion Street Glamour, am reusit sa ne si cunoastem, lucru care m-a bucurat foarte tare, iar mai mult decat atat, Ioana mi-a raspuns la cateva intrebari, in legatura cu moda, dar si cu modul de viata.

Spune-mi cum te-ai defini in 3 cuvinte?

Ambitioasa, workaholica, plina de viata.

Cum decurge o zi  din viata ta?

Niciodata la fel! Am norocul de a face mereu lucruri noi, de a lucra cu branduri diferite, de a raspunde la noi provocari.

Cum reusesti sa iti diversifici activitatile, si sa te imparti intre blogging, casa si familie?

E un stil de viata in cele din urma. Nu am un program fix si asta e cu doua taisuri, cateodata e bine, cateodata nu e bine. E bine ca pot sa-mi iau liber cand vreau, e destul de rau cand sunt plecata si fetele intreaba de mine. Cand ma suna si ma roaga sa ma intorc mai repede. Dar, este un sacrificiu pe care mi-l asum in cele din urma.

Ce inseamna succesul pentru tine, crezi ca notorietatea pe care o ai, vine din felul in care iti organizezi prioritatile?

Succesul este rodul muncii mele. Am muncit foarte mult in acesti 3 ani si jumatate, de cand am blogul. Am facut foarte multe sacrificii ce nu se vad in poze, dar le-am simtit bine de tot.

Stiu ca gatitul te relaxeaza, ce iti place sa prepari cel mai des?

Da, intr-adevar. Iubesc sa gâtesc, dar din pacate nu am timp pentru acest hobby. De aceea, imi place sa fac paste, se fac rapid si sunt extrem de delicioase.

Care sunt trucurile care te ajuta sa te reinventezi, sa arati mereu intr-un mod fabulos?

Nu cred ca le pot numi trucuri. Sunt doar stari ce le transpui intr-un anumit fel. Cateodata te simti kinky si jucausa, asa ca alegi un outfit mai adolescentin. Alta data, te simti feminina si alegi rochii vaporoase. Si mai ai momente cand nu ai chef de nimic, ei bine, atunci imbraci cel mai provocator outfit pe care il ai in garderoba si iesi in oras. Ai ramane surprinsa cat de mult o sa-ti schimbe starea. 🙂

Cel mai frumos loc pe care l-ai vazut pana in momentul de fata, care a fost, si te-ar determina sa il vezi din nou si din nou?

Am vazut foarte multe locuri frumoase, dar cel mai mult mi-a placut Babele si Sfinxul de pe Platoul Bucegi. Un loc in care prinzi forte, te incarci cu energie pozitiva si devii alt om. Cu siguranta ne vom intoarce!

Pentru a avea un blog calitativ, care sunt cei mai importanti 3 pasi?

Cred ca e foarte important sa fii constant, sa ai content de calitate (si aici ma refer la poze si text) si sa vii mereu cu subiecte noi si interesante.

Top 3 personaje care te inspira din lumea modei.

Miroslava Duma, Kate Moss & Christine Centenera.

 

Enjoy it! 🙂

 

2 thoughts on “Interviu cu fashion bloggerita Ioana Chisiu

Leave a Reply

