Un picnic la Comana

Dragilor, de curand am descoperit un loc tare frumos pentru a iesi la  picnic. Cum iubesc sa ies in natura, parcul de distractie Comana este de departe un loc tocmai bun pentru a evada din oras si a te relaxa.

Acest loc a reusit sa ma impresioneze peste asteptarile mele, mai ales ca poti face diferite lucruri distractive, de la echitatie, catarari, pana la dat cu tiroliana.

Superbul lac mi-a dat acea stare de bine, de destindere. De fiecare data cand descopar astfel de locuri, imi place sa impart si cu voi astfel de momente.

img_2457img_2472img_2499img_2529img_2550img_2555img_2556img_2560img_2578img_2587img_2589

Mi se pare locul ideal pentru un picnic, mai ales daca nu ti-ai facut planuri la sfarsit de saptamana, parcul Comana este aproape de Bucuresti, undeva la 40 km fata de acesta, unde te poti  simti bine si cu bani putini.

Daca ideea de picnic nu va surade, exista in interiorul parcului locuri unde se poate manca, cum ar fi Casa Comana. Un loc destul de captivant, ce reuseste sa iasa placut in evidenta prin intermediul decorului. Tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a va convinge de cele spuse, este sa mergeti acolo pentru a va bucura privirea.

Am fost multumita de vizita acestui parc, deoarece am intalnit o lume civilazata, unde respectul chiar exista.

Apropo de relaxare, puteti opta pentru inchiriatul unei barci cu vasle. Am vazut familii care faceau acest lucru, oameni frumosi, desprinsi ca dintr-o poveste.

Ca si program de functionare, parcul de aventura Comana este deschis de luni pana vineri intre orele: 09:00-17:00, iar sambata si duminica intre orele: 09:00-19:00.

De asemenea, tin sa precizez ca in vecinatatea parcului exista pensiuni turistice, unde te poti caza, in caz de ajungi dintr-un oras mai indepartat, nu ai de ce sa-ti faci griji pentru acest aspect.

Sper sa va bucurati de acest loc minunat precum m-am bucurat si eu.

Love, Eveline

Leave a Reply

