CE TINUTA AM PURTAT ASTAZI LA BIROU

In dimineata asta m-am gandit sa vin la birou cu o tinuta ceva mai colorata. Am optat pentru o pereche de jeans si o camasa clopot galbena. De regula, culorile tari ma inspira in activitatile mele zilnice si imi ofera energia de care am nevoie.

unnamed (1)

Aceasta camasa se poate purta atat la birou, cat si la o tinuta smart-casual. Imi place sa cred ca o astfel de tinuta poate inspira si pe cei din jurul meu, chiar si prin zambetul pe care il primesc la schimb din partea lor.

O tinuta de efect, cu siguranta iti ofera increderea de care ai nevoie, eleganta necesara si un feedback pozitiv din partea celorlalti.

In caz de va inspira camasa mea galbena Pineberry, puteti sa o comandati si voi chiar de aici.

Pineberry este un brand care sustine creativitatea, emotia, unicitatea si starea de bine. Aceste lucruri sunt folositoare atat pentru mine, cat si pentru restul, deoarece in momentul in care ti-ai propus sa porti o camasa, iar acea camasa nu te face sa te simti confortabil, atunci trebuie sa stii unde sa cauti tinutele potrivite.

Tinuta pentru care am optat astazi sa merg la birou prezinta numeroase avantaje, de la croiala lejera care avantajeaza toate tipurile de silueta, pana la culoarea impunatoare, ce prezinta efectul dorit.

camasa

Cand simti nevoia de a te reinventa, de a te pune pe primul loc, asa cum am facut si eu astazi, este perfect sa cauti in garderoba ta, tinute ce se bazeaza pe culori vii.

Genul acesta de culori te influenteaza asupra dispozitiei, te determina sa fii cat mai optimist, increzator si dinamic in activitatile tale. Oamenii se folosesc de culori pentru a-si exprima starile sufletesti, iar o tinuta reprezentativa iti poate aduce o stare perfecta chiar si intr-o zi mohorata.

Dragile mele, sper ca tinuta mea de astazi sa va insufle si voua starea de bine pe care o simt si eu in momentul de fata.

Love, Eva

Leave a Reply

