Armonia primaverii

Primavara si-a facut prezenta, iar odata cu ea am zis ca este cazul pentru o sedinta foto, unde am introdus ca si outfit: o pereche de jeans negri, un tricou verde, o geaca de piele, iar ca si accesorii : o palarie, un colier, o esarfa cu dungi si o geanta cu franjuri.

Pana in momentul de fata nu obisnuiam sa port palarii, dar se pare ca o schimbare in stilul vestimentar poate aduce multe avantaje. Imi plac schimbarile, imi place ca tinuta pe care o port sa imi transmita un mesaj pozitiv, iar primavara sa fie precum un curcubeu.

Ce-i drept, asteptam cu nerabdare sa se incalzeaca, deoarece in felul acesta am scapat de hainele grele si imi pot permite tinute mult mai versatile.

img_9240img_9285img_9311img_9322

Un outfit in care ma simt confortabil, automat imi ofera acel vibe, de care cu totii avem nevoie. Starea mea este pozitiva, cu mult zambet, si evident cu primavara pe chip, dar si in suflet. Este absolut divin sa reusesti sa fii impacat cu tine. Atat din punct de vedere emotioanal, cat si fizic. In momentul in care ti-ai ales o tinuta ce iti place mult, si tu esti bine cu tine.

Feminitatea trebuie sa iasa la iveala prin culoare, iar acest sezon este cel mai potrivit pentru a lua atitudine in ceea ce priveste stilul vestimentar. Cand optezi pentru o tinuta precum cea din pozele mele, este important sa nu uiti de accesorii. Fara ele tinuta intra in umbra, iar eu sunt sigura ca nu va doriti acest lucru.

Pentru a va scoate in evidenta atuurile, trebuie sa indrazniti sa fiti creative. Dintre toate piesele vestimentare, geaca de piele este cu siguranta vedeta tinutei, deoarece aceasta face parte din stilul minimalist.

Oameni dragi, va doresc multa inspiratie in tinutele voastre de primavara si nu uitati sa zambiti!

Enjoy it!

Leave a Reply

