GANDURI DE TOAMNA

In dimineata tocmai ce a trecut, m-am trezit cu acel gand de toamna, cu acea aroma, iar timpul ploios mi-a adus ceva melancolie pe chip, amintindu-mi de perioada liceului. Totodata, aceasta zi mi-a adus in gand cuvinte precum: struguri, gutui, geci de piele, parfumuri tari, placinta de dovleac si frunze care cad.

Iubesc toamna prin culorile pe care ni le ofera, reusind sa am cele mai frumoase poze. De asemenea, gurmanda din fire, astept cu nerabdare sa gust zacusca facuta de mama , placinta cu mere si un pahar de must. Yum-Yum.

In materie de haine, ador sa port pe strazile Bucrestiului, gecile de piele si trench-urile. Ma simt genial intr-o tinuta compusa din astfel de piese vestimentare. Pur si simplu, ma simt genial cu un trench colorat, o rochie si o pereche de botine.

6.5.

Consider ca toamna este unul din momentele speciale in care poti face schimbari in ceea ce te priveste. De exemplu, poti planui o vacanta diferita fata de pana acum.

Toamna asta mi-am propus sa zambesc mai mult, sa reusesc mai mult si sa ajung acolo unde imi doresc. Vreau ca oamenii dragi sa fie veseli alaturi de mine in acest sezon minunat, sa le aduc lumina pe chip si voie buna.

Ma bucur ca traiesc intr-o lume in care toamna are cel mai frumos parfum ,iar visurile se transforma in realitate. Farmecul cu care ma surprinde acest anotimp, ma determina sa impartasesc bucuria pe care o simt chiar acum, tastand aceste randuri.

Mi-ar placea ca si voi, dragi cititori, sa simtiti aceasta stare de bine odata cu venirea toamnei. Incercati sa lasati grijile deoparte, faceti curatenie in vietile voastre, debarasati-va de oamenii pesimisti si indrazniti sa incercati.

Luati-va oamenii dragi la o plimbare in parc, savurati o ciocolata calda intr-un loc preferat si uitati de grijile cotidiene.

Va imbratisez cu mult drag!

Leave a Reply

