Gucci-un brand care se reinventeaza

Fara urme de indoiala, Gucci reuseste sa ma impresioneze intotdeauna, stiu ca atunci cand vreau sa ma rasfat sau sa fac un cadou, cu acest brand nu am cum sa esuez. Chiar sunt foarte incantata de rezistenta produselor lor, de exemplu, am o geanta Gucci, inca de prin liceu, si arata formidabil dupa atatia ani, iar din acest motiv il apreciez foarte mult.

Cat despre parfumurile lor, cu totul si cu totul speciale, un parfum care l-am indragit de la prima pulverizare este Gucci Guilty. Mi s-a intamplat chiar pe strada sa ma opreasca cineva, sa ma intrebe ce parfum folosesc, asadar acest miros este pe placul tuturor, oferind distinctie, feminitate si rafinament.gucci

Mi s-a parut foarte interesant spotul video adresat acestui parfum, tocmai de aceea, o sa il postez si pe blog.

Una dintre locatiile acestui brand din Bucuresti se afla pe Calea Victoriei, fiind un magazin multibrand de lux, care ofera colectii impunatoare. Brandul Gucci se poate defini prin termeni precum: bun gust, calitate, inovatie si prestigiu.

Pentru evenimentele speciale, acest brand are rolul de a te scoate din anonimat prin unicitatea fiecarui produs in parte. Conceptul de lux este ceva normal asupra brandului, venind tot timpul cu inovatie si autenticitate.

Gucci se regaseste printre cele mai renumite branduri de moda, conferind o aparitie spectaculoasa oriunde te duci. Evolutia interminabila, atentia pentru detalii, creativitatea, extinderea la nivel global, designul produselor, sunt doar cateva dintre caracteristicile de baza asupra succesului acestui nume .gucci

In momentul de fata, Gucci prezinta potential, atitudine , incredere, spectacole de moda inedite si succes. Vreau sa precizez ca acesta reuseste sa se distinga de concurenta prin responsabilitate, consecventa, reputatie si pasiune.

Dragilor, daca v-am starnit interes pentru shopping, nu ezitati sa va delectati cu produse de calitate, chiar de aici.

Sa aveti o zi plina de inspiratie si cu multe, multe bucurii!

Va imbratisez tare! >:D<

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s