Momente frumoase petrecute in Sibiu

img_2757img_2661img_2648img_2637img_2615img_2614img_2612img_2610Acum cateva zile am facut o mini excursie la Sibiu. Un oras care te lasa sa descoperi stradute colorate, oameni diferiti, locatii speciale. In cele 2 zile petrecute in acest oras m-am intors cu o impresie placuta. De la peisajele sublime pana la arhitectura muzeelor sunt numai cuvinte de lauda.

Locatii precum Piata Mare, Piata Mica, Parcul Sub Arini, Podul Minciunilor,Parcul Cetatii recomand cu incredere tuturor celor care au in vedere o excursie la Sibiu. Desigur, mi-as fi dorit sa am mai mult timp la dispozitie pentru a explora si imprejurimile Sibiului. Am reusit sa vizitez Muzeul Etnografic Astra, fiind situat la doar 4 km de Sibiu. Mi-am bucurat privirea cu peisaje unice timp de o ora jumatate. Pentru tot ce ofera acest muzeu este bine sa ai ceva mai mult timp la dispozitie, dar chiar si asa a fost minunat. Intrarea la acest muzeu costa 17 ron pentru adulti, iar in cazul in care esti student, platesti doar 3,5 ron.

Draga cititorule, daca ai drum la Sibiu, nu ezita sa faci o vizita acestui muzeu. Vei pleca de acolo cu multa energie prin intermediul diferitelor obiecte traditionale. Acestea fiind expuse in casute colorate. O adevarata magie.

In drum spre casa, m-am oprit la statiunea Voineasa. O adevarata reverie, fiind inconjurata de paduri. Acest loc mi-a dat posibilitatea de a ma reculege de-a dreptul. Statiunea Voineasa cu mult timp in urma oferea turistilor posibilitatea de a beneficia de cele mai bune conditii de cazare. In momentul de fata au ramas multe case cu o arhitectura consolidata, dar care au devenit izolate.

Turismul in Voineasa poate fi mult mai bine promovat, in momentul in care apar oamenii pregatiti sa faca sens in acest domeniu.

De ce sa mergi la Sibiu?

Pentru ca vei avea posibilitatea sa descoperi o poveste, in urma careia vei fi mult mai pozitiv, mai energic si mandru de tara in care te-ai nascut.

Mereu mi-am dorit sa fiu calator prin lume, iar acesta este de abia inceputul.

Va imbratisez,

Leave a Reply

