NUNTA DE VIS CU FLORI DE LUX

 

Zilele trecute vorbeam cu o prietena de a mea, care tocmai se va casatori anul acesta. Stateam noi la discutii, iar dintr-o data s-a blocat. Era pusa pe ganduri asupra buchetului de mireasa. Fara doar si poate i-am recomandat cu mare incredere o florarie online cu preturi accesibile.

Cat despre buchetul de mireasa, i-am dat drept sugestie chiar buchetul din poza de mai jos.

floridelux

Stiind de mult timp, ca bujorii se afla in lista ei de preferinte, m-am gandit ca un astfel de buchet de bujori roz romantici, ar fi de senzatie la marele eveniment. Se spune ca bujorii roz in semnificatia florilor, reprezinta prosperitate, noroc, chiar un mariaj ideal. Pentru un plus de rafinament, coditele buchetului sunt decorate cu satin crem si o bijuterie in nuante turcoaz. Cum prietenei mele ii plac florile rezistente, acestea s-ar incadra perfect in scenariul de nunta.

Dupa toata discutia cu privire la buchetul de mireasa, am mai abordat un alt subiect, si anume ce aranjamente florale pentru mese sa aleaga pentru nunta ei. I-am recomandat din start un aranjament prezidiu compus din trandafiri, nuferi si hortensii. I-am recomandat un astfel de aranjament, deoarece prietena mea doreste o nunta fabuloasa, care sa nu se uite niciodata, sa prezinte unicitate, iar acest aranjament floral este perfect.

floridelux

Cu un astfel de aranjament nu ai cum sa dai gres, iar invitatii vor fi surprinsi chiar si de designul aranjamentului, fiind realizat din cele mai spectaculoase flori. Prietena mea a ramas frapata, a spus ca acest aranjament este cuceritor, pur si simplu nu isi gaseste cuvintele pentru a-l descrie.

Dragii mei, sunt convinsa ca si voi sunteti impresionati de alegerile propuse de mine, iar daca aveti de gand sa va casatoriti, fie sa daruiti un buchet de flori, nu ezitati sa accesati Floridelux.ro, o florarie online care va reusi sa va aduca multa bucurie atat voua, cat si celor dragi!

Love, Evafashionsite

Leave a Reply

