Tu ce iubesti?

Iubesc oamenii care stiu sa duca o treaba pana la final. Iubesc oamenii care vin cu argumente la ceea ce relateaza. Iubesc sa plec in diverse locuri intr-un mod cat se poate de spontan. Iubesc sa fiu alintata. Iubesc sa ofer zambete oamenilor. Iubesc sa ma trezesc dimineata si sa beau cafeaua alaturi de omul drag pe terasa. Iubesc sa am incredere in ceea ce fac si ceea ce zic. Iubesc sa am grija de mine. Iubesc sa ofer surprize oamenilor. Iubesc florile, in special bujorii, regina noptii si lalele. Iubesc sa fiu iubita.

Iubesc sa evoluez pe zi ce trece. Iubesc sa am asteptari de la mine. Iubesc sa inspir oamenii din jur. Iubesc sa merg la shopping. alaturi de sora mea. Iubesc sa fiu atentionata atunci cand gresesc. Iubesc sa iau deciziile cele mai bune la momentul potrivit. Iubesc punctualitatea. Iubesc familia mea. Iubesc sa scriu. Iubesc muzica de calitate. Iubesc marea. Iubesc sa ajung acolo unde mi-am propus. Iubesc oamenii franci. Iubesc oamenii siguri pe ei. Iubesc oamenii inovativi si cu pofta de viata.

img_2313

Iubesc simplitatea si zambetele celor mici. Iubesc tiramisu facut de iubitul meu. Iar cel mai important, iubesc sa ofer iubire.

Dragilor voi ce iubiti? 🙂

Leave a Reply

